Mądrości Uczniów

dnia

Wielokrotnie powtarzałem, że Historia Magii jest jednym z najciekawszych przedmiotów nauczanych w Świecie Magii dla tych, którzy dadzą jej szansę i zagłębią się w wiadomości, które przekazuje. Wiąże się to przede wszystkim z podstawami świata czarodziejów, ale też ogromnym polem do popisu w przypadku interpretacji faktów czy choćby komentarzami na temat życia znanych magów, którzy w jakiś sposób przyczynili się do tworzenia Świata Czarodziejów. Wielu uczniów z góry jednak zakłada, że jest to nudny przedmiot, na którym nic się nie dzieje, nie można się wykazać i ogranicza w ‘zdobywaniu punktów’. Z tym oczywiście się nie zgodzę, a na potwierdzenie tego mam niezbite dowody!

Poniżej zamieszczam dla was fragmenty z zajęć, z Historii Magii. Wszystkie wypowiedzi są autentyczne i działy się w tym roku szkolnym. Na potrzeby tego artykuły dane personalne uczniów, do których należą wypowiedzi zostały usunięte.

Uczeń: *Uczennica – krzyczy to ja znam cie z dormitorium*
Uczeń: Uczennica pamietasz mnie- wrzeszcze na całą sale* a profesorka mnie ucisza
Nauczyciel: [W pewnym momencie podszedł do Ucznia, nachylił się nad nią i krzyknął do ucha.] Wszyscy cie słyszą, panno.
Uczeń: *skineła głowe i przeprosiła nauczycielke czując sie źle*

Nauczyciel: Z czym kojarzy wam się magia?
Uczeń: Z Machaniem różdżką.
Uczeń: Z zaklęciami i Volde Mortem.
Uczeń: Magia z miłościom, tajemnocom, z czymś pięknym ale za razem niebezpiecznym.

Uczeń: * Podaje Uczennicy pieluchę i podpaskę* Proszę.. proszę… kolejny raz ci to daję xD
Uczeń: [Poddaje Uczennicy pieluszki.] ❤
Uczeń: *Podaje Uczennicy pampersa.*
Nauczyciel: [W pewnym momencie przejął przedmioty przekazywane przez uczniów.] Do odbioru na koniec roku, drogie panny.

Nauczyciel: Oczywiście, uczniowie którzy przed chwilą się wypowiedzieli mają rację. Status krwi określa pochodzenie czarodzieja, możemy też w pewien sposób przewidzieć znając status krwi rodziców, czy ich dziecko będzie miało talent magiczny.
Uczeń: ja jestem niestety czarodziejem brudnej krwi

maxresdefault (2)

Uczeń: *ktoś chce pogadac*??
Nauczyciel: Droga panno, ja chcę porozmawiać. [Zerknął na uczennice, a potem wrócił do kontynuowania zajęć.]

Nauczyciel: [Wyciągnął różdżkę przed siebie, a potem skierował w stronę uczniów, którzy rozmawiali.]
** odchodzi Uczeń
** odchodzi Uczeń
** odchodzi Uczeń
Nauczyciel: Cała trójka – 5 punktów.
Uczeń: *Przełyka głośno ślinę.*
Nauczyciel: [Zerka na wylatujących uczniów przez okno.]
Uczeń: *zakrywa twarz*
Uczeń: [Spojrzała w kierunku okna.]
Uczeń: *brakuje jej popcornu do oglądania, jak wylecieli z okna*
Uczeń: wow
Nauczyciel: Dobrze, wracamy do zadania.
Uczeń: *chowa się pod ławką*

Uczeń: „mówi kawał” -Co ma około 30 cm i powoduje płacz u kobiet? MARTWY PŁóD XDD
Uczeń: Żryj ślimaki Uczeń
Nauczyciel: Uczniu, ja też znam pewien kawał. [Nauczyciel zerknął na ucznia, machnął różdżką i wypowiedział zaklęcie.]
Nauczyciel: Silencio!
Uczeń: Uczniu, taki żarty to możesz zostawić dla siebie.
Odebrano głos osobie Uczeń
Uczeń: Zapewniam, że wielu mężczyznom taki widok także by się nie spodobał. 🙂

Uczeń: *kiedy od kilku minut piszesz definicję czarnej magii, a teraz kazano się zgłaszać *

Uczeń: a co jeśli kotoś pszy pomocy magi rani siebie umyśnie
Nauczyciel: Znaczy to że ta osoba jest głupia.

280x157-vk9

Uczeń: Panie profesorze czy mogę iść do toalety jęczoącej Marty polazać jej zdjęcia bazliszka

Uczeń: PROSZE PANA MOGE WZIĄŚĆ LEKI PSZECIW BULOWE?

Nauczyciel: Albus Dumbledore nie był nawet w planach swoich przodków, kiedy Flamel stworzył kamień filozoficzny.
Uczeń: Albus był nieplanowany dzieckiem? xd
Uczeń: To była wpadka może
Uczeń: Wychowanie rodzinne z dyrektorem Boursierem? xd

Uczeń: Przydałaby się sikprzerwa może komuś.
Uczeń: Jak to nie ma przerwy, a jak ktoś potrzebuje siku?
Uczeń: [Nakłada pieluchę. Sika w niom. Zmienia pieluche. Nakłada nowom.]

Reklamy

Skomentuj

Wprowadź swoje dane lub kliknij jedną z tych ikon, aby się zalogować:

Logo WordPress.com

Komentujesz korzystając z konta WordPress.com. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Google+

Komentujesz korzystając z konta Google+. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie z Twittera

Komentujesz korzystając z konta Twitter. Wyloguj /  Zmień )

Zdjęcie na Facebooku

Komentujesz korzystając z konta Facebook. Wyloguj /  Zmień )

w

Connecting to %s